۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶

با اعلام نفرات برگزیده/

اختتامیه جشنواره طوبی در قم برگزار شد

اختتامیه جشنواره طوبی در قم برگزار شد

قم - خبرگزاری مهر: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی در قم با حضور اساتید و طلاب جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با معرفی آثار برگزیده برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی العالمیه در این مراسم گفت: پنجمین جشنواره بین المللی تبلیغی فرهنگی طوبی با رویکردی جدید و افزایش وزن و فعالیت‌های تبلیغی که بر اساس جدیدترین آیین نامه این جشنواره بوده است، انجام گرفت.

رسالت جامعة المصطفی العالمیه

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح با بیان اینکه جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی در یک مرکز حوزوی به نام جامه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود، گفت: این مرکز رسالتی را دنبال می‌کند و آن تربیت عالمان ربانی و هدایت طلاب به سمت توانمند ساختن و ایفا کردن رسالت‌های دینی و حوزویشان است.

وی اظهار کرد: در این جشنواره ما این رویکرد را دنبال کردیم که به ارائه زیبایی‌های مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) پرداخته شود و مطلقا به هنر به عنوان صرف هنر نگاه نشود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی العالمیه، جشنواره طوبی را یک رویداد فاخری دانست که توانسته است نقش تأثیرگذاری در  توسعه و ترویج تبلیغ فرهنگ، فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی ایفا کند.

شعار پنجمین جشنواره طوبی تبلیغ، رسانه و رسالت جهانی است

وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری و پیام ریاست جامعة المصطفی مبنی بر اینکه طلاب باید در بخش جهانی به ارائه پیام قرآن و اهل بیت(ع) بپردازند و در تبلیغ یک رسالت جهانی را دنبال کنند، گفت: شعار پنجمین جشنوار طوبی تبلیغ، رسانه و رسالت جهانی بوده است.

حجت الاسلام صالح عنوان کرد: جشنواره امسال بخش ویژه‌ای داشت که مربوط به بخش سایبری، سایت‌ها و در حوزه انقلاب اسلامی به شخصیت امام راحل، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، بیداری اسلامی و دفاع از تشیع و پاسخ به شبهات مربوط می‌شد.

ارسال 5831 اثر به دبیرخانه جشنواره

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی نیز در این مراسم، گزارشی از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره و آثار برگزیده شده ارائه کرد و گفت: در مجموع 5 هزار و 831 اثر به دبیرخانه رسیده که از این تعداد 4 هزار27  اثر به مرحله داوری راه یافتند.

حجت الاسلام صادقی پناه اظهار کرد: هزار و 192 نفر از طلاب جامعة المصطفی در این جشنواره مشارکت کرده که از این تعداد 116 نفر در 38 رشته رتبه آورده‌اند و 85 نفر شایسته تقدیر شدند.

وی اعلام کرد: 474 اثر در حوزه سایت‌ها و وبلاگ‌ها و درحوزه گرافیک و شبکه‌های اجتماعی و ... 100 نفر شرکت کرده که در مجموع 575 نفر در بخش ویژه شرکت کردند.

 

کد خبر 2282415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha